Ons verhaal

Mijn naam is Rogier Cantor. Ik ben een betrokken en betrouwbare “partner in finance” die graag in de details duikt, maar de grote lijn niet verliest. Ik sta mijn klanten graag bij met betrekking tot alle vormen van financiële vraagstukken. Mijn klanten zijn over het algemeen werkzaam in het MKB. Daarnaast verzorg ik ook de financiële administratie bij diverse zorginstellingen. Ik heb als financieel professional een ruime ervaring in verschillende branches, denk aan het bedrijfsleven, de zorg en onderwijsinstellingen. Ik blijf daarbij altijd up to date wat betreft de marktontwikkelingen en de mogelijkheden van (online) administratieve taken.

Passie voor cijfers én voor mensen

Als ondernemer of zorginstelling moet je doen waar je goed in bent en bezig zijn met wat je leuk vindt. Voor veel ondernemers en zorgprofessionals horen de administratie en de boekhouding daar niet bij. Dit is iets waar mijn passie juist wel ligt. Het inzichtelijk maken van de financiën en het adviseren hierover is waar ik al mijn klanten mee kan helpen. Daarbij hanteer ik een vaste prijs en geen duur “uurtje factuurtje” achteraf.

Financiële zorg met een brede dienstverlening

Hoewel OAMKB veel expertise heeft opgebouwd in de financiële administratie van zorginstellingen, richten we onze dienstverlening niet exclusief op de zorg en zorgprofessionals maar zijn we er voor het gehele MKB. Voor zowel de startende ZZP-er alsook voor middelgrote organisaties nemen wij de administratie en belastingaangiftes graag uit handen. Omdat ik ben aangesloten bij deze landelijke organisatie van financieel professionals is alle kennis aanwezig, van fiscale tot aan juridische dienstverlening. Hierdoor is er ook zekerheid van continuïteit.

Duidelijke tarieven, heldere afspraken

Voor veel ondernemers en zorgprofessionals zijn de administratie en boekhouding een grote last die ik je graag uit handen neem. Het is vaak een verplichting die er noodzakelijkerwijs bij hoort. Door onze werkwijze houd je altijd en overal direct inzicht in de cijfers. Dit doen we door een hoge mate van automatisering. Hierdoor heb je direct zicht op de financiële situatie binnen het bedrijf, en is er meer tijd om je bezig te houden met zaken waar je goed in bent. Wij nemen deze zorg graag uit handen zonder achteraf met onaangename verrassingen te komen. Wij werken volgens het principe “afspraak is afspraak”, en je kunt ons altijd bereiken via mail, WhatsApp, telefoon, Google Hangout of de communicatiemethode die jouw voorkeur heeft.

Voor een vast maandelijks bedrag zorg ik voor:

Wil je meer weten over wat wij voor je kunnen betekenen, neem dan contact op voor een vrijblijvende afspraak of een gratis demonstratie van onze dienstverlening.